Zakladatel nové seznamky zjistil, že nenávist spojuje

Ľubica Račeková / 11. dubna 2017 / Business

zdroj: jenacumbo.com/unsplash.com

Společná nenávist k věcem spojuje více než společná láska k nim.

Seznamka Hater funguje na zcela odlišném principu než všechny ostatní. Nespojují nás totiž jen věci, které máme rádi, ale i ty, které se nám nelíbí. To zjistil i 29letý zakladatel této „nenávistné“ appky, která spojuje lidi na základě antipatií ke stejným věcem.

jenacumbo.com

Brendan Alper nedávno dokázal své kreativní myšlení i při vytvoření nové reklamy na svou aplikaci. Vytvořil obrázek s ruským prezidentem Vladimirem Putinem, který objímá těhotného Donalda Trumpa. Tato nevšední a odvážná reklama nyní provokuje v ulicích New Yorku. Nicméně, jak to tak bývá, politických vtipům se nesměje každý a Alper už na svůj e-mail dostal několik výhružných zpráv.

Reklama, kterou Alper zveřejnil na Valentýna 2017:

businessinsider.com

Alper je bývalý bankéř, který nikdy opravdu nemiloval to, co dělal. „Abych byl upřímný, chtěl jsem jen stálou práci. Vydělat si nějaké peníze a přežít,“ řekl. Alper později začal dělat skici. Na těchto náčrtech pracoval spolu se svým spolubydlícím, se kterým je postupně publikovali na internet.

Aplikace

Myšlenka na Hater aplikaci se zrodila díky jedné ze skic. „Udělal jsem výzkum a našel jsem studii, která říkala, že ve skutečnosti se lidé vážou silněji na věci, které nesnášejí, než na ty, které milují,“ vysvětlil Alper.

Aplikace Hater však vůbec nefunguje na tom, že by její uživatelé o někom psali nenávistné statusy. Aplikace funguje přibližně jeden měsíc, ale už dnes má více než 30 000 aktivních uživatelů za den, dohromady asi 310 000 lidí. Zatím je přístupná pouze pro iPhony, ale verze pro Android vyjde již v průběhu jara. Pracuje se také na tom, aby přihlášení nevyžadovalo účet na Facebooku.

Je zajímavé, že v appce nejsou ani žádné reklamy. Alper chce vydělávat jiným způsobem. Značky se budou prezentovat spíše v tématech, která uživatelům vyskočí, a ti je budou hodnotit. Tak bude appka jistým způsobem dělat pro firmy statistiky.

pexels.com

Nenávist spojuje

Jeden pár se prostřednictvím aplikace například nedávno setkal díky nenávisti k Super Bowlu. Takže během neděle, kdy nikdo nesledoval nic jiného, se oni dva setkali a podívali se společně na film dle vlastního výběru. „Opravdu to však není jen o nenávisti, jde o empatii a hledání někoho, kdo věci cítí stejně jako vy, vyjádřil se na závěr tvůrce netradiční seznamky.

Zdroj: businessinsider.com

Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]