0

sdílení

YouTube milionáři: Tito YouTubeři vydělali v roce 2016 nejvíce

Simona Hanzelová / 14. prosince 2016 / Business

YouTube zažívá v posledních letech ohromný rozmach a vzešlo z něj již množství internetových celebrit. Není žádným tajemstvím, že největší hvězdy YouTube se živí zejména díky sponzorovaným a reklamním videím, díky čemuž mnohdy vydělají nemalé peníze. Chceš vědět, kdo z nich dostal v roce 2016 zaplaceno nejvíce?

 

Colleen Ballinger – 5 milionů dolarů

no-9-ty-colleen-Ballinger-5-millionzdroj: businessinsider.com

Coleen Ballinger je na YouTube známá zejména díky svému alter egu, Mirandě Sings. Na svém kanálu má až 7 milionů odběratelů a paroduje egoistickou a výstřední dívku, která neumí zpívat, ale myslí si, že je talentovaná. Jejím jménem napsala i bestseller s názvem Selp-Helf, a v tomto roce dokonce Netflix uvedl její vlastní komedii Haters Back Off.

Rhett and Link – 5 milionů dolarů

no-9-ty-Rhett-and-link-5-millionzdroj: businessinsider.com

Rhett McLaughlin a Charles Lincoln Neal III jsou ve srovnání se zbytkem YouTube scény trochu staří (38 a 39 let), ale jejich YouTube kanál, pro který vyrábějí vlastní vtipné reklamy reálných společností, zaznamenal šílený úspěch.

Germán Garmendia – 5,5 milionu dolarů

no-7-ty-germn-GARMENDIA-55-millionzdroj: businessinsider.com

Chilský komik a hudebník Germán Garmendia je v Latinské Americe absolutní hvězdou YouTube scény. V tomto roce dokonce vydal vlastní knihu s názvem #Chupaelperro.

Markiplier – 5,5 milionů dolarů

no-7-ty-markiplier-55-millionzdroj: businessinsider.com

Mark Fischbach, známý spíše jako Markiplier, má svůj YouTube kanál  zaměřený na hraní her. Velkou popularitu si získal zejména díky osobitému a energetickému stylu s trochou nadávek a emocí.

Tyler Oakley – 6 milionů dolarů

no-5-ty-tyler-oakley-6-millionzdroj: businessinsider.com

Aktivista bojující za práva lesbiček, gayů, bisexuálů a transsexuálů, YouTuber Tyler Oakley, ve svých videích mísí politiku s pop kulturou. Podporuje ho i Ellen DeGeneres, která ho zapojila i do své produkční společnosti. V roce 2015 vydal monografii s názvem „Binge“.

Rosanna Pansino – 6 milionů dolarů

no-5-ty-rosanna-Pansini-6-millionzdroj: businessinsider.com

Rosanna Pansino má na YouTube nejen nejpopulárnější kanál o pečení pro „nerdy“, ale nejpopulárnější kanál o pečení vůbec.

Smosh – 7 milionů dolarů

no-4-smosh-7-millionzdroj: businessinsider.com

Smosh je komediální duo YouTube veteránů, které tvoří Ian Hecox a Anthony Padilla. Smosh, kteří byli jednou z prvních YouTube senzací, se proslavili především díky svým videím, ve kterých parodovali videohry a pop kulturu. V současnosti mají na YouTube až sedm kanálů.

Lilly Singh – 7,5 milionu dolarů

no-3-lilly-singh-75-millionzdroj: businessinsider.com

Lili Singh na svém kanálu točí vše od komediálních sketchů až po hudební videoklipy. Na YouTube má přezdívku „Superwoman“ a velkou fanouškovskou základnu.

Roman Atwood – 8 milionů dolarů

no-2-roman-Atwood-8-millionzdroj: businessinsider.com

YouTube kanál Romana Antwooda je plný pranků. Vícekrát si vystřelil z toho, že předstíral, že nechtěně zabil své vlastní batole a natáčel reakce své přítelkyně. Kromě toho však natočil i nějako méně děsivé pranky.

PewDiePie – 15 milionů dolarů

no-1-PewDiePie-15-millionzdroj: businessinsider.com

Švéd Felix Arvid Ulf Kjellberg, známý jako PewDiePie, kraluje YouTube již několik posledních let. Díky svým „letsplay“ videím, ve kterých komentuje videohry, se mu podařilo vytvořit silnou a nejrychleji rostoucí YouTube komunitu. V pátek 9. prosince dosáhl 50 milionů odběratelů a oznámil, že svůj YouTube kanál smaže, ale mnozí fanoušci mu nevěří.

zdroj článku:  businessinsider.com  zdroj titulní fotografie: koláž adweek.com/businessinsider.com
Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]