0

sdílení

V pátek proběhl již třetí ShopCamp. Co nás nejvíce zaujalo?

/ 20. září 2016 / Z Česka

V pátek 16. září se v prostorách Fakulty architektury ČVUT uskutečnil již 3. ročník konference ShopCamp, která je určená pro provozovatele e-shopů, markeťáky,  a pro poskytovatele služeb e-shopům. Které přednášky nás nejvíce zaujaly?

 

Letošní ShopCamp se uskutečnil ve dvou přednáškových sálech. V hlavním Skrz.cz sále sestavili program organizátoři, a program ve vedlejším eBRÁNA odhlasovali registrovaní účastníci. Samozřejmě nechyběly ani dvě místnosti, kde se mohli zájemci přihlásit na workshopy. Nechyběl ani prostor pro networking a samozřejmě příjemným bonusem bylo to, že celá konference byla pro účastníky zdarma.

„Když jsme před dvěma lety spolu se kolegy ze ShopSys připravovali první ShopCamp, tak jsme si přáli, aby naše konference byla místem, kde se budou lidé z e-commerce rádi setkávat. Oproti minulým ročníkům jsme vzhledem k tomu, že loni byla všechna místa obsazena za dvě minuty, téměř zdvojnásobili počet přednášek a workshopů a především i kapacitu. Navíc jsme rádi, že se nám díky partnerům podařilo udržet vstup zdarma,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Akci pořádal Shoptet a ShopSys a účastnilo se jí přes 600 zájemců, kteří žijí onlinem. „ShopCamp si vybojoval své stálé místo mezi konferencemi. Letos jsme přivítali přes 600 lidí, přednášky probíhaly ve dvou sálech. Hlavní program jsme sestavili my, o dalších přednáškách pak rozhodovali sami účastníci,“ komentuje Petr Svoboda, CEO společnosti ShopSys.

Osobně mě zaujala přednáška Mateze Jindry z Lovebrandu, který dal deset tipů, jak vybudovat úspěšný e-shop. Důležité je vyvolat v kupujících pocit bezpečí. Zákazník musí vědět, že vše bude v pořádku, a pokud nastanou nějaké komplikace, tak to za něj e-shop vyřeší. Další rovinou je dát obchodu vlastní tvář a nepoužívat fotky lidí z fotobank. Důvěru dodá i to, když je obchod vidět také v off-line světě. Ten má mezi lidmi větší váhu a je jedno, jestli to budou tištěná média nebo nějaké akce. Opět se dostáváme k tomu, jak důležitá je zákaznická podpora.

14379751_1290171887674419_6866485325336440839_o

Z hlediska UX byla skvělá přednáška Jana Kvasničky, který mluvil o tom, jak stíhat a aplikovat veškeré novinky ve světě e-commerce. A není to až tak složité! Stačí pozorovat e-shopy, které válí. A to nejen ty české, ale i zahraniční, kde najdete spoustu inspirace. Na konkrétních případech ukázal, jak můžete zlepšit svůj e-shop a které e-shopy sledovat.

Že jste konferenci nestihli? Nezoufejte, všechny přednášky budou již brzy online.

zdroj fotografií: FB Jan Kvasnička
Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]