0

sdílení

UP Business Camp se skončil. Startitup ti přináší report, jak to celé probíhalo.

/ 12. listopadu 2016 / Startupy

Letošní konference Univerzity Palackého v Olomouci UP Business Camp nebyla jen o sociálním podnikání, marketingu a startupech. Celkem 13 200 korun se podařilo pořadatelům od dárců vybrat adopcí panenek. Výtěžek putuje organizaci UNICEF, která proočkuje 22 dětí v rozvojových zemích proti smrtelným dětským chorobám.

„Podařilo se nám zajistit očkování pro více jak dvě desítky dětí. Děkujeme všem, kteří se do kampaně zapojili, za podporu. Velice nás potěšilo, že zájemci panenky nejen adoptovali, ale především panenky sami vyráběli a nosili nám je do Vědeckotechnického parku. Každým rokem se díky očkování podaří zachránit život až 3 milionům dětí. I my v Olomouci jsme tak přispěli na dobrou věc,“ řekl za pořadatele UP Business Campu ředitel Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého Jiří Herinek. „Panenky, které se nepodařilo prodat přímo na konferenci, si převzala výkonná ředitelka UNICEF Pavla Gomba. Organizace bude panenky dále nabízet na svých stránkách k adopci,“ dodal.

14947495_1616837391952828_1777218303903366435_n

„Děkuji za milé pozvání na konferenci, za konkrétní podporu i spoustu nádherných panenek, které se narodily v Olomouci a jistě co nejdříve najdou nový domov,“ uvedla Pavla Gomba, výkonná ředitelka UNICEF, která byla v roce 2013 a 2014 podle magazínu Forbes 35. nejvlivnější ženou České republiky.

UP Business Camp byla jednodenní konference pro studenty, začínající podnikatele a firmy o cestě k úspěšnému podnikání. Uskutečnila se v sobotu 5. listopadu v aule Právnické fakulty Univerzity Palackého. Stovce účastníků konference nabídla kvalitní řečníky, kteří se podělili o své bohaté zkušenost a reflektovali nejnovější trendy v online marketingu, sociálním podnikání, zakládání startupů nebo crowdfundingu.

14947532_1616837295286171_1357039688122320431_n

Letošního UP Business Campu se účastnila Tereza Jurečková, spoluzakladatelka sociálního podniku Pragulic. Dita Přikrylová prostřednictvím organizace Czechitas hovořila o vzdělávání žen v informačních technologiích (IT). „Začínala jsem bez byznys plánu, rozpočtu i týmu. Spustila jsem workshopy, následně se hlásili dobrovolní lektoři a partneři. A rozjelo se to. Máme za sebou 115 vyprodaných worskhopů v 8 městech. Získali jsme projekt za 6 milionů korun od Googlu na vytvoření Digitální akademie pro výuku žen v IT. Jsem ráda, že motivuji ženy a tvoříme komunitu,“ uvedla na konferenci Dita Přikrylová.

Do Olomouce dorazil Petr Procházka s projektem českých ponožkobot Skinners, který seznámil přítomné s crowdfundingovými kampaněmi. Olomoucký startup GIVT, který zprostředkovává darování štěstí jiným pomocí běžného nakupování na internetu, představili jeho zakladatelé Barbora Říhová a Martin Chalupecký. O tom jak nastartovat business hovořil i Igor Třeslín ze startupu Storyous. O zkušenosti s inovativním podnikáním se s účastníky podělil také Jiří Hlavenka. O content marketingu a častých chybách při publikování obsahu na webových stránkách přednášel Jan Linhart. Petr Homola z Hinty.cz přiblížil účastníkům datovou analytiku. Do světa public relations zasvětila přítomné Maja Ošťádalová. V průběhu konference se uskutečnilo několik workshopů a networkingových setkání. Lukáš Dadej z Marketing Heroes naučil účastníky, jak efektivně pracovat s marketingovými nástroji na sociálních sítích. Jan Špacír z Actum+ názorně vysvětlil, jak využívat emailovou automatizaci s minimálními náklady.

Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]