Takto to vypadá, když se spojí Uber a McDonald’s

Katarína Zelinková / 5. května 2017 / Business

zdroj: pexels.com

McDonald’s a Uber chystají velké věci. Plánují zavést donáškovou službu.

Jeden z nejznámějších fast food řetězců na světě McDonald’s způsobil revoluci ve stravování ve všech vyspělých zemích. Rychle připravené a levné jídlo se stalo neslavný symbolem obezity a lenosti zejména v USA. A právě zde se McDonald¨s rozhodl zůstat věrný své pověsti a v zájmu rozšíření služeb pro své zákazníky plánuje prohloubit svou spolupráci se společností Uber.

Od prosince loňského roku McDonald’s spolu s dalšími 200 restauracemi na Floridě spolupracoval s Uberem v rámci aplikace UberEATS. Doručování jídla prostřednictvím služby Uber se fastfoodovému gigantu zalíbilo natolik, že od června tohoto roku plánuje spustit vlastní donáškovou službu ve vybraných amerických městech.

Zdroj: Mike Mozart / Flickr.com

Nad donáškovou službou pro McDonald’s mnozí jen nevěřícně kroutí hlavou. Je možné, že se tato služba stane úspěšnou? V dnešní společnosti, kde zažívají boom i alternativní formy stravování, má McDonald’s nepřejících víc než dost. Nesmíme však zapomínat i na fakt, že navzdory všemu má McDonald’s i miliony stálých zákazníků, kteří novou službu jistě ocení.

„Jednou z našich největších konkurenčních výhod je, že jsme k našim zákazníkům blíž než kterákoli jiná restaurace na světě. Téměř 75 % našich zákazníků na našich pěti největších trzích žije v okruhu 4 kilometrů od nejbližší restaurace,zdůrazňuje v tiskové zprávě CEO společnosti Steve Easterbrook, který je zároveň i jejím prezidentem.

McDonald’s se tedy snaží být pro své zákazníky ještě dostupnější. Rozhodnutí zavést donáškovou službu podporuje i všeobecně známý fakt, že zákazníci většinu objednávek konzumují mimo prostory restaurace. Podle newyorského magazínu Crain’s je 70 % ze všech objednávek v USA je realizovaných přes drive-thru, a zejména v městských částech je zvykem, že lidé nezůstávají v restauraci, ale odnášejí si jídlo s sebou.

Zdroj: pexels.com

Neúnavně pracujeme na identifikaci správných modelů efektivní donáškové služby – rozhodujeme se, zda celý proces donášky od začátku až do konce budeme kontrolovat my, nebo při plnění a dodávání objednávky budeme spolupracovat s třetími stranami. Chceme být flexibilní a na základě výsledků se budeme rychle přizpůsobovat,“ uvádí v tiskové zprávě Steve Easterbrook, přičemž odhaluje své velké plány.

Jak bude služba úspěšná a jaký vliv nakonec bude mít na zákazníky ukáže až čas. Přestože se názory na připravovanou donáškovou službu různí, McDonald’s má nepopiratelnou snahu inovovat, posouvat se vpřed a nebojí se vyzkoušet nové věci. Alespoň v tomto směru tedy může být vzorem pro ostatní stravovací řetězce.

 

Zdrojový článek:  inc.com

Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]