0

sdílení

Slovenskou Ecocapsule propaguje nejznámější komik současnosti, James Corden

Linda Cebrová / 24. prosince 2016 / Business

Slovenský projekt bude mít více než 100 milionů diváků.

 

Ve Spojených státech amerických nedávno odstartovala televizní a internetová kampaň. Jde o propagaci nové kreditní karty JPMorgan Chase, která se řadí mezi TOP 3 banky na světě. Hlavním motivem se stala slovenská Ecocapsule, jejíž stvořitelem je Tomáš Žáček. Tato reklama se bude vysílat na televizní stanici CBS, kterou sleduje více než 100 milionů diváků.

Celou kampaní bude diváky provázet nejznámější komik současnosti James Corden, který se proslavil svou The Late Late Show. Britský komik hostí světoznámé zpěváky a zpěvačky, mezi které patří například Madonna nebo Adele. Reklamní spot bude vysílán v různých obměnách a formátech po dobu 2 let.

Celý projekt má na svědomí agentura Droga5. Jejich kampaň zahrnuje tři videa, kterými diváky provází nejoblíbenější komik Corden. Videa jsou postavena na konceptu budoucnosti a inovačních technologií z oblastí jako je doprava, ubytování, ale i restaurace. Tato série nese název „Reserve Whats Next.“

eco1
zdroj fotografie: billboard.com

Geniální slovenský nápad Ecocapsule zaznamenal pozitivní ohlasy po celém  světě. Nízkoenergetický dům zabalený do kompaktního tvaru slučuje energeticky účinný tvar, kompaktní objem a off-grid schopnosti s luxusní teplou postelí, tekoucí vodou a teplým jídlem.

eco2
zdroj fotografie: aplus.com

Mobilní jednotka je za určitých podmínek energeticky soběstačná. Solární panely a větrné turbíny dokážou nasbírat dostatečné množství energie na provoz tohoto malého přenosného domku. Využitelná je po celém světě, přenést si ji můžeš na pláž, do deštného pralesa nebo přímo ke Štrbskému Plesu.

Nová karta od společnosti JPMorgan Chase se těší velkému úspěchu a v současnosti je opravdu žádaná. Tato kreditní karta nabízí jejím vlastníkům množství různých benefitů, bonusových bodů v každé z oblastí, kterou se seriál „Reserve Whats Next“ zabývá.

Kampaň však byla extrémně dotována. Proč si tedy tento gigant vybral právě slovenskou Ecocapsule, když mohl mít cokoliv na světě? Tým stojící za touto kampaní viděl Ecocapsule jako jeden z nejvíce inovativních projektů v oblasti ubytování. Ecocapsule má také s kartou Chase společné to, že v sobě nese množství benefitů a luxus.

zdroj titulní fotografie: meridian.net
Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]