0

sdílení

Sedm rad od 22letého milionáře

Pavla Gabrhelíková - businessanimals..cz / 8. prosince 2016 / Tools a Produktivita

Nejhorší na tvrzení, že něco nejde, je ten okamžik, kdy se ukáže, že jde. Denně prostřednictvím sociálních sítí, veřejných proslovů, kamarádských konverzací, mileneckých debat a skupinových sezení stovky a tisíce lidí obhajují svou neschopnost a místo toho, aby energii vložily do činnosti samotné, vkládají ji do výmluv. Ale pak se objeví někdo jako 22letý Tucker Hughes. Dokončil vysokou školu už ve 20 a vydal se na pracovní trh. Začal podnikat. Dle jeho slov to bylo „brutální“. Je přesvědčený, že v businessu fungují dvě věci – houževnatost a tvůrčí myšlení. A pokud zvládnete přijmout 7 níže uvedených věcí, které mladý podnikatel doporučuje, jsou vám dveře úspěchu otevřeny.

56986-tucker-hughes-se-tornou-um-milionario-ao-660x0-1Foto: Preparadopravaler.com.br

1. Věk je jenom číslo

Pokud ze svého věku uděláte přednost, bude jako přednost fungovat. Pokud přítěž, budete rázem „příliš mladí“ nebo „už moc staří“. Úspěšný vykořisťovatel Henry Ford tvrdil: „Ať už si myslíte, že něco dokážete, nebo si myslíte, že to nedokážete, v obou případech máte pravdu.“ Pokud si začnete omlouvat neúspěch a dokážete si jej omluvit, je jasné, že selžete.

Popravdě nikdo netouží víc po ničem, než je mladý, tvrdě pracující a dravý odborník. Vytvořte kolem sebe sféru vlivu, díky které budou lidé chtít být součástí vašeho života.

2. Investujte do sebe

Nejbezpečnější investice, kterou kdy uděláte. Vzdělávejte se alespoň 30 minut denně. Dejte si do auta motivační CD, sledujte videa energických mentorů, čtěte autobiografii někoho, koho obdivujete, tohle všechno je cennou investicí, jež se promění ve zlato. Nemusíte vědět všechno o všem. Ale buďte schopní konverzovat na jakékoliv téma. Ať už se týká financí, politiky, sportu či umění. Vstřebávejte vědomosti se stejnou přirozeností, jakou je vám nasávat do plic kyslík.

Nezapomeňte se odměňovat. Pokud na sebe budete po vydřeném úspěchu hodní, vyhnete se syndromu vyhoření. Věnujte si některou z nezapomenutelných chvilek zprostředkovávaných zážitkovými agenturami, kupujte si luxusní zboží, jež zvýší váš životní standard. Tucker Hughes si dopřává každý týden masáž. A dle jeho vlastních slov, je to jedna z těch investic vyplácejících se nejvíce.

3. Vyhněte se důležitým rozhodnutím, pokud jste unavení

Pozornost není nevyčerpatelný zdroj. A pokud ji upínáte špatným směrem, negativně se podepíše na vaší produktivitě. Bez ohledu na to, jak jste psychicky odolní, máte svoji hranici. A na tu když se dostanete, veškeré zbývající snahy se rozloží.

Šetřete duševní síly tím, že zautomatizujete jednoduchá rozhodnutí. Zkrátka jeďte na autopilota. Víte, co budete mít k snídani a co se sluší si další den obléct. Nemusíte se kvůli tomu stresovat. Šetřete energii kousek po kousku. Nikdy nevíte, kdy může přijít čas na zásadní rozhodnutí.

4. Budujte mentální stabilitu

Způsobilost učinit cestu od průměrnosti k obrovským úspěchům je schopnost pracovat v kuse celé hodiny. Soustředěnost je na prvním místě. Pokud nevybudujete mentální stabilitu, nebudete schopni soutěžit s těmi, kteří mají svou vytrvalost systematicky vybudovanou díky tomu, že jsou v businessu po celá léta.

Pokud se něco nedaří, každý večer procházejte činnosti, které nefungují, a nemilosrdně je odstraňte.

5. Myslete ve velkém, budete velcí

Věda mluví ve prospěch dlouhodobého stanovování cílů. Je to neomylný způsob, jak urychlit jejich dosažení. Pokud ještě nemáte jasně a viditelně na každodenní bázi vytyčené cíle v horizontu jednoho, pěti a deseti let, okamžitě to udělejte. Když před sebou každé ráno uvidíte vysněný cíl, přiměje vás to přemýšlet o malých krůčcích, které musíte podniknout nyní, abyste si splnili o deset let vzdálenější přání.

Tato metoda má i stinné stránky. Pokud nebodujete tak rychle, jak jste očekávali, je možné, že budete na princip stanovování cílů reagovat převážně negativně. Takže buďte opatrní, realističtí a mapujte vždy optimální cestu k úspěchu, a to především takovou, která vás netlačí do limitů.

6. Buďte metodičtí

Pečlivě sestavujte pracovní plán. Snad největším průlomem v marketingu bylo to, že došlo ve velkém měřítku k automatizaci marketingových procesů. Tucker Hughes pětinásobně zvýšil hodnoty svých marketingových výstupů a zároveň snížil míru konverze jenom díky pečlivému sestavení rozvrhu.

Nikdo o vás neví? Nejjednodušší způsob, jak dát věci do pohybu a dát o sobě vědět, je vytvoření vícestupňové kampaně, která se dotýká vyhlídkových nápadů na formy komunikování prostřednictvím různých médií. Mějte plán na každý týden a hodnoťte, jak je úspěšný, každý měsíc.

Nejde o komunikaci? Zkuste podobný přístup k řešení analytických částí podnikání, kreativních či administrativních pozic, kde postupem času vyvinete rigidní systémy, jež pomáhají zvýšit efektivitu.

7. Věřte si

Poslední rada Tuckera Hughese se neliší od rad jiných úspěšných. Pokud si nebudete věřit vy sami, ať už to za vás udělá kdokoliv, bude to k ničemu. Jste jediná osoba, která si stojí v cestě ke splnění nejdivočejších snů. Každý, kdo selhal, měl omluvu. Pro sebe i pro ostatní. Úspěšní lidé mají plno příběhů o problémech, na které našli kreativní řešení. A nic není tak posilující jako řešení různého spektra problémů. I když stále cítíte nejistotu, slibte si, že každý den budete pracovat tolik, abyste cítili, že jste udělali maximum.

Zdroj: businessanimals.cz, zdroj titulní foto: pickywallpapers.com
Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]