0

sdílení

MastersGate otevírá slovenským i českým e-shopům bránu k úspěšnému podnikání

/ 18. ledna 2017 / Z Česka

zdroj: archív mastergate

Obchodníci, kteří podnikají online, se mají nač těšit. V roce 2017 se opět mezi sebou poperou ty nejúspěšnější slovenské a české e-shopy. Mohou se přihlásit do soutěže MastersGate a získat tak možnost nakopnout svůj online business jako nikdy předtím. Tento unikátní slovensko-český projekt vzdělává a inspiruje subjekty z e-commerce. Vítězům zaručuje roční akcelerační program, který nastartuje jejich výsledky tím správným směrem.

První ročník tohoto jedinečného projektu probíhal loni pod jménem Eshop Akcelerátor. Soutěž je určena pro všechny e-shopy – od začínajících až po ty zaběhnuté, které hledají nové inspirace pro svůj další rozvoj.

O hmatatelném přínosu soutěže se vyjádřil Martin Mrva, marketingový manažer online obchodu Dedoles, který v předchozím ročníku zvítězil v kategorii E-shopy připravené na export: „MastersGate nám pomohl právě v tom momentě, kdy jsme to potřebovali nejvíce. Za nejhodnotnější považujeme konzultace s e-commerce odborníky, kteří nám vždy uměli poskytnout kvalifikovanou pomoc a také výhodnější podmínky od partnerů této soutěže. Díky MastersGate jsme dokázali posílit pozici na domácím Slovensko-českém trhu, ale také efektivně expandovat do Rakouska, Maďarska, Rumunska a Německa, které v současnosti tvoří více než 50% našeho obratu.

cover_photo_Nezaspite_dobufoto: archív MasterGate

Celý projekt MastersGate je postaven na 3 základních pilířích a probíhá kontinuálně od léta 2016 až do konce roku 2017. Úvodní část tvořila série vzdělávacích akcí, které se konaly během podzimu 2016 v 5 slovenských a českých městech. Akce se zúčastnilo více než 250 návštěvníků. Účastníci si vyslechli nejen e-commerce specialisty, ale i příběhy úspěšných e-shopů, které zvítězily v prvním ročníku tohoto výjimečného projektu.

Projektový manažer Peter Jakuš představil soutěž MastersGate více než 130 účastníkům bratislavského Kick-off eventu, který se konal počátkem listopadu 2016.

Druhým pilířem je samotná soutěž určena pro všechny, kteří mají zájem posunout svůj online byznys na vyšší level. Soutěž probíhá v kategoriích Skokani a exportéři, Bricks to clicks (kamenné obchody nebo distribuční sítě, které začaly podnikat online) a Malé a střední e-shopy. Zájemci se mohou do ní přihlásit až do 31. ledna 2017. Odborná porota a veřejnost vyberou vítěze jednotlivých kategorií, kteří získají hlavní ceny. Finále MastersGate se bude konat v dubnu 2017 a bude mít podobu velkolepé e-commerce konference s 200 účastníky.

Hlavní motivací a pomyslnou třešničkou na dortu celého projektu je roční akcelerační program pro vítězné e-shopy, který zahrnuje mentoring a konzultace od partnerů soutěže. E-shopy si budou moci vybrat služby, které budou mít pro ně tu nejvyšší přidanou hodnotu. Vítězové nezískávají jen samotné nové vědomosti, ale i partnery, kteří je provedou jejich implementací a předají jim neocenitelné zkušenosti, které je povedou na cestě k úspěchu.

Loňský vítěz soutěže MastersGate Jaroslav Chrapko (zakladatel online obchodu Dedoles) s účastníkům předal osobní zkušenost s budováním úspěšného e-shopu.

MastersGate organizačně a odborně zastřešuje společnost ui42, průkopník v online podnikání na Slovensku, která již od roku 1997 nabízí inovativní webové řešení a rozvíjí tím slovenskou online podnikatelskou sféru. Přihlásit se do soutěže můžete na stránce MastersGate.

Zdroj info: tizková správa mastergate

 

 

Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]