0

sdílení

Jak nepřekračovat hranice zákona v marketingu? Jde to i bez biflování paragrafů…

/ 14. ledna 2017 / Startupy

zdroj: archív enforum

Advokátka Petra Dolejšová často naráží na porušování zákona v oblasti marketingu. Je zvyklá věci měnit a nestát opodál. A navíc…, nikdy nefandila složité řeči právníků.

Odtud asi kořeny semináře Právo v marketingu, který pro velký zájem znovu připravila platforma enforum na 24. ledna v prostoru The Senses na Praze 5

F63B0117Foto: archív enforum

Jak je to s autorskými právy a kde je hranice sdílení obsahu na sociálních sítích? Co nevíte o ochraně osobních údajů a nastavení PPC reklam? A co takový guerilla marketing? Ani s tím se totiž nevyplácí si zahrávat.

Hranice zákona jsou nevyzpytatelné. Vyhněte se problémům

Zjistěte, kde jen opatrně našlapovat, kam se naopak směle pustit a kam raději vůbec nevstupovat, chcete-li se vyhnout nepříjemnostem. Žádná kravata a citování paragrafů. Jen vy a zkušená advokátka Petra Dolejšová z AK eLegal známá srozumitelnou řečí a kladením důrazu na fakta. Seminář plný jasných odpovědí, příkladů z praxe a hlavně – překvapení. 

 „I marketing a právo mohou být jedno tělo jedna duše. Je ale třeba dát jim šanci se poznat,“ říká Petra Dolejšová. Seminář, po kterém se váš pohled na právo v marketingu obrátí tak trochu na ruby, vám zůstane v paměti hodně dlouho. 

F63B0159Foto: archív enforum
zdroj info:  enforum
Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]