0

sdílení

Facebook přichází s dalšími novinkami, společnosti ti budou moci psát na Messenger

Michal Šášky / 26. listopadu 2016 / Zajímavosti

Základem úspěšného byznysu v oblasti sociálních sítí je najít kompromis mezi spokojeností uživatelů a inzerentů. Asi ale nebude těžké uhodnout, kterou skupinu více potěší tento krok Facebooku.

 

Představ si, že trneš, až se ti s něčím důležitým ozve partner nebo rodinný příslušník a najednou ti zazvoní nová zpráva, ty se podíváš na displej, ale najdeš tam pouze reklamu. I tak může vypadat realita nejbližších dnů. Vše má na svědomí novinka z prostředí Facebooku, která umožní inzerujícím společnostem posílat reklamy přímo ve zprávách přes Messenger.

Možná jsi i ty patřil mezi ty stěžující si uživatele, když se v seznamu novinek mezi fotkami a statusy svých přátel objevily první reklamy. Nejnovějši se ale inzerenti mohou přiblížit ke svým potenciálním zákazníkům ještě blíže. Následující novinka bude fungovat na principu, že pokud na reklamu v seznamu s novinkami klikneš, její inzerent tě bude moci v budoucnu kontaktovat prostřednictvím zprávy.

Ještě zajímavější, respektive pro uživatele pravděpodobně mnohem otravnější, novinkou budou sponzorované zprávy. Díky nim ti bude moci inzerent poslat reklamu přímo do schránky v Messengeru, přičemž si předtím vůbec nemusel kliknout na reklamu. Inzerent si však musí sám uvědomit, do jaké míry mu bude tato inzerce prospěšná, protože nevyžádaná zpráva zajisté nikoho nepotěší.

Nechme se překvapit, jak tento systém bude fungovat v praxi. Podle posledních informací by mohl být zaveden již brzy, proto je třeba se psychicky připravit, že ti časem pípne v Messengeru první reklamní zpráva. I když to bude znamenat ještě více inzerce než jsme dosud u Facebooku byli zvyklí, dobrou zprávou je, že po zavedení budeme moci takovou formu reklamy okamžitě blokovat.

zdroj: messengerblog.com , zdroj titulní fotografie: venturebeast
Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]