0

sdílení

Elon Musk si nechal poradit od 10leté školačky a zrealizoval její nápad

Marianna Mikešová / 8. března 2017 / Business

zdroj: money.cnn.com/ leaderonomics.com

Šéf automobilky Tesla je známý jako člověk otevřený všem možnostem. Přesto nyní překvapil celý svět, když poslechl marketingovou radu od malého děvčete, které zatím ani není schopno řídit vlastní auto. 

 

Automobilka Tesla je jednou z nejvíce inovativních společností, o které slyšíme denně ze všech stran. Navzdory globálnímu povědomí o této značce ji paradoxně nikdo nezná z reklam jako mnohé obdobné společnosti, které do reklam investují množství peněz. Desetiletá školačka Bria Loveday z amerického Detroitu si však všimla, že zdařilé reklamy na produkty Tesly tvoří mnozí její fanoušci a často jsou obdivuhodné kvality. Tak proč to nevyužít?

zdroj fotografie: wxyz.com

Školačka napsala v rámci školního projektu Elonu Muskovi dopis, ve kterém mu představila svoji kreativní marketingovou strategii. „Všimla jsem si, že neděláte reklamy. Mnozí lidé však dělají vlastní reklamní spoty o Tesle a některé z nich jsou velmi dobré, vypadají profesionálně a jsou zábavné. Takže si myslím, že byste mohli udělat soutěž o nejlepší amatérskou Tesla reklamu a vítězné reklamy odvysílat,“ napsala Bria, která se jednou chce stát političkou.

C537y9vVMAAHh-U

Na závěr se odvážná Bria nebála požádat o tričko s logem Tesly, protože je její velkou fanynkou, a to zejména díky ekologickému aspektu. Odvážný dopis, který školačka chtěla poslat do centrály Tesly v Palo Alto, by však možná zůstal ztracený a zapomenutý, nebýt jejího otce. Steven Loveday, který jako reportér píše o elektromobilech, se rozhodl dceru podpořit. Přesvědčil ji, že „starým pomalým způsobem“ to nepůjde a poslal do Tesly e-mail. Zároveň napsal Elonu Muskovi tweet, ve kterém obsah dopisu zkopíroval. Díky tomu si ho vizionář Musk všiml a nezůstal bez odpovědi. A co víc, nápad ambiciózní páťačky ho nadchnul. „Děkuji za milý dopis. Zní to jako skvělý nápad. Jdeme do toho!“, reagoval Musk a Briin otec potvrdil, že poslal i požadované tričko.

Tato pozitivní story se v médiích rychle stala virální, a to i díky faktu, že Elon Musk nápad školačky skutečně zrealizoval a spustil soutěž o nejlepší Tesla reklamu pod názvem Project Loveday. Své vlastní návrhy mohou lidé posílat prostřednictvím oficiální stránky Tesly. Jde o další pěkné pěkné gesto, kterým se Elon Musk opět ukázal jako lídr hodný následování.

Zdroj článku: money.cnn.com
Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]