0

sdílení

Davos je moderní systém telefonního řešení menších i větších firem

/ 25. října 2016 / Rozhovory

Moderní firma se v dnešní době neobejde bez kvalitního aplikačního telefonního systému. Česká společnost CTI Software svým klientům nabízí řešení plné inteligentních funkcí jako je nahrávání a archivace hovorů, kontaktní centrum s možností aktivního telemarketingu, automatická spojovatelka nebo třeba audio konference. Využití těchto služeb je velmi široké, přičemž jak říká Pavel Chadima: Davos je prostě nutnost, pokud nechcete vypadat jako „garážovka“

 

Ahoj, můžeš se našim čtenářům představit? Čemu se v současné době věnuješ a co máš rád?

Ahoj, jsem Pavel Chadima ze společnosti CTI Software a momentálně pracuji na vzestupu naší firmy, kde jsem dostal tu důvěru. Doma se potom snažím „pracovat“ na vzestupu svých dvou malých dětí, což mi přijde mnohem složitější.

chadima_foto

Můžeš nám nějak laicky vysvětlit, co je Davos a co zákazníkům nabízí?

Davos je ve své podstatě umělý mozek, který mluví s vašimi klienty, pokud to nechcete dělat vy. Na druhé straně donekonečna otravuje klienta, pokud s ním chcete mluvit, až to psychicky nevydrží a zvedne to. A aktuálně umožňujeme i strojům a zařízením, aby vás mohli otravovat, když třeba hoří.

 

Jak je tu Davos dlouho? Byla to díra na trhu?

Davos se narodil po revoluci a ihned začal určovat trendy pro řešení kontaktních center. V těchto pionýrských dobách se tvořila vize naší firmy, kdy chceme hlavně klientovi pomoct a přinést mu hodnotu v podobě lepší komunikace. Nyní vstupujeme na trh strojů (rozuměj Internet věcí, o kterém všichni mluví a nikdo neví, co to přesně je) a děláme to samé.

 

Kolik firem momentálně „obsluhujete“ a plánujete expandovat například do zahraničí?

Dost na to, abychom měli stále co dělat a zlepšovat. Nejhorší je podlehnout pocitu, že už to jede samo. Takže jsem na tým navalil práci, aby se Davos skloňoval i v zahraničí. Tam samozřejmě míříme.

logo-davos_color

 

Jací jsou vaši zákazníci? Jde spíše o velké firmy nebo i ty malé? Proč by si měly firmy zaplatit právě Davos? V čem je lepší než konkurence?

Jednotlivci i velké firmy. Snažíme se mluvit jejich řečí a v principu neodmítáme nikoho. Davos je prostě nutnost, pokud nechcete vypadat jako „garážovka“. Klientovi nedáváme, co nechce. Co mu naopak dáváme, je perfektní servis. Tím se chceme odlišovat, a na tom budeme stavět i v příštích letech.

 

Řekněme, že mám malou firmičku o 5 zaměstnancích. Vyplatí se mi využívat Davos?

Rozhodně. Davosem se snadno odlišíte od ostatních, kteří ho ještě nemají. Vaši klienti to ihned pocítí (a uslyší).

 

Pokud na vaši firmu zavolám, za jak dlouho jste schopni dodat funkční systém?

Malé věci zvládneme do 2 dnů, větší projekty většinou do 14 dnů. Je to hodně o sladění se s klientem, kdy se snažíme nejprve odhalit, co skutečně potřebuje a využije. Nechceme prodávat vzdušné zámky.

ivr-demo

 

Mají vaši zákazníci někdy nesplnitelná přání? Dokážete vyhovět opravdu každému požadavku? 

Řešíme to pokaždé. Když to hodně zjednoduším, tak Davos neumí uvařit večeři,  ale tu večeři po telefonu klidně objedná. A toto je naše filozofie. Klientovi řešíme pouze oblasti, kde jsme špičkoví. V těchto oblastech mu připravíme řešení na míru.

 

Na stránkách píšete, že Davos dokáže zálohovat nahraná data? Může se ale stát, že se data vymažou?

Pokud administrátor sítě zešílí, tak ano. Jinak prakticky vyloučeno. Data zálohujeme na více místech, a toto radíme i klientům.

 

Má Davos kvalitní zabezpečení proti hackerům? Davos využívají firmy, je tedy jasné, že zde figurují osobní údaje. Jsou vaši zákazníci v bezpečí?

Pokud uživatel neprozradí přihlašovací údaje, tak my dovnitř nepouštíme. Data, která jsou u nás, leží v bezpečí. Zde není prostor pro žertování. V nastavování bezpečnostních pravidel pomáháme i klientům a začíná to již u přípravy projektu.

 

 Stránky Davosu můžete navštívit zde.

 

Přidat komentář (0)
[display_facebook_embed_rotate]