13055353_1211571682200310_1249686032442645263_n

Kdo zabodoval na letošním předávání WebTop100?

Letošní vyhlašování soutěže WebTop100 zná své vítěze. Hodnotily se firemní weby, digitální řešení, mobilní řešení nebo firemní stránky na sociálních sítích. Soutěž své výsledky vyhlásila již popatnácté a umožnila tak přihlášeným firmám obdržet zpětnou vazbu své práce a porovnat své síly v konkurenci.

Znáte soutěž  WebTop100?

Na začátek malé představení. Soutěž WebTop100 je největší soutěž firemních webů a digitálních řešení u nás, pořádá jí uznávaná agentura Dobrý web a tento ročník patřil už k patnáctým. Odborná porota hodnotí přihlášené projekty podle několika kritérií, u firemních webů to jsou: user experience, grafika, technické řešení a obsah, čímž pokrývá všechny aspekty dokonale fungujícího webu.

Soutěž vyhlašuje své vítěze v celkem osmi základních kategoriích a to: Firemní web, Digitální reklamní kampaň, Microsite, Nejefektivnější digitální řešení, Firemní stránka na sociálních sítích, Mobilní řešení, E-mailingová kampaň, Obsahový marketing.

WebTop100 pořádá pravidelné konference

zdroj: Facebook WebTop100

Giant interactive jako absolutní vítěz soutěže

Soutěž každý rok vyhlašuje také speciální ocenění, to letos obdržela digitální agentura Giant interactive s. r. o. za Nejlepší design roku 2016, Nejlepší UX roku 2016 a Webdeveloper roku.  Agentura se navíc s 16 umístěnými weby v různých kategoriích stala současně absolutním vítězem soutěže a rovněž Digitální agenturou roku.

V porotě soutěže usedlo přes 50 známých jmen z oblasti digitálního marketingu a několik měsíců hodnotili a testovali weby a digitální řešení přihlášených projektů. Vyvrcholením soutěže bylo slavnostní předávání cen, které proběhlo 15. listopadu v Praze. Soutěži předchází odborná konference a pravidelně pořádané klubové večery v průběhu celého roku.

Náhled webu Zetor

zdroj: web zetor.cz

Zaujal i Kazma a pozadí úspěchu Sazky

Kategorii Digitální reklamní kampaň roku 2016 ovládla One Man Show od Kazmy, který dokázal každým ze svých virálů s dobře promyšlenými pranky oslovit statisíce odběratelů, nejlepší videa čítají přes milion zhlédnutí. Kazma má v současné době na Streamu přes 57 milionů zhlédnutí za všechny díly své show.

V kategorii Firemní web i Microsite si odnesl první místo web Zetoru, za niž stojí celkový vítěz soutěže agentura Giant interactive s. r. o.

Větší náskok před svými konkurenty získala prvním místem v kategorii Nejefektivnější digitální řešení společnost Sazka s řešením Milionové dárky. Cílem kampaně bylo pomocí kupónu na 30 minut nebo 30 SMS podpořit prodejní výsledky všech typů loterijních produktů (včetně nákupu skrz kategorie) ve vysokém objemu jednorázového nákupu a sekundárně převést z loterie potenciální zákazníky pro SAZKAmobil.

kolaz-webtop100

zdroj koláže: Facebook Kazma One Man Show, Facebook Sazka Mobil

Kampaň překonala veškeré výkonnostní parametry, zákaznící Sazky a SAZKAmobilu učinili celkem 1,9 milionu nákupů v hodnotě nad 300 Kč. Původním plán 35 000 uplatněných kuponů za měsíc tak SAZKA překonala několika násobně, za měsíc získali celkem 114 600 uplatněných kuponů a tím hlavní cíl kampaně překonali o 327 %. Obsah komunikovaný na sociálních sítích navíc zvýšil virální dosah příspěvků SAZKAmobilu o 116 % a vygeneroval o 53 % víc page stories.

Jak do soutěže zapojit svůj projekt?

Přihlášením se do soutěže WebTop100 se může i menší digitální agentura či startup dostat do podvědomí širší veřejnosti z oblasti digitálního světa a dostat svůj nápad dál. Letos bodovaly větší digitální agentury a společnosti, které se do soutěže pravidelně zapojují. Pokud chceš do jedné z kategorií svůj digitální projekt zapsat, stačí tak udělat nejpozději do června 2017.

 

Zdroj titulní fotografie: Facebook WebTop100
Zdroj informací: WebTOP100.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *